Hoi allemaal
Ik zal mij zelf even voorstellen mijn naam is Quinty 30 jaar. Mijn paarden/pony’s heb ik aan huis staan. Ik rij dressuur op M niveau en hoop door te groeien naar de suptop met mijn eigen paarden. Ook fok ik zelf welsh pony’s. In oktober heb ik mijn certificaat behaald voor het insemineren van de merries. Ik ben dus ook bekend met bevallingen en keuringen. Hier in kan ik u dus ook begeleiden.
Ik heb al vele paarden en pony’s beleerd en opgeleid. Ik kan u paard of pony trainen en eventueel voor u verkopen of uitbrengen in de sport. Ik ben in het bezit van een BE rijbewijs. Per 2025 kan u merrie hier ook op stal gezet worden voor inseminatie of kom ik bij u thuis in Noord Holland.
Het welzijn van de paarden staat hier boven aan dus àlles gebeurt in rust. Wij kunnen ook grond werk met u paard doen. Wilt u u paard niet verplaatsen zijn er ook mogelijkheden. Voor deze mogelijkheden kunt u mij altijd een bericht sturen.
Wij hebben mooie nieuwe ruime paddocks die altijd droog zijn. Onze paarden staat dan ook de hele dag buiten. Als u paard hier stalt kan u kiezen voor een houtkrul of stro stal. Onze stallen hebben een binnen en buiten luik. Ook kunnen wij hengsten kwijt.
U kunt mij bereiken op mijn telefoonnummer of e-mail. En wie weet spreken we elkaar.
0636383669
Q.quison@hotmail.com
....